Sunday 1 February 2015

Dijk en Duin

Af en toe sluipen er kleine en leuke afwisselende opdrachtjes binnen. Ik zie ze enorm graag komen. Want vaak zijn dit ook de opdrachten die je eens iets anders laten doen zonder er al te serieus te mee moeten omgaan. 

Zo werd ik eind januari gevraagd een tekening te maken voor een kennis webdesigner. Hij wou een tekening voor één van zijn klanten. De zaakvoerder moest in een suske en wiske cover met zijn project op de achtergrond en het liefst nog zijn Tesla als vitamientje erbij. Een leuke grap dus.
Ik vond het wel een leuke maar zeker geen onbekende opdracht. Het deed me enorm terug denken aan de opdracht die we op school kregen (linkielink) 

They asked me to also write in English. I am not that good in written English. So i will give some explantation with the drawings but not as much as i do in English. ;-)

This was a drawing i made for a client who wanted to have a illustration of this person in the style of the comic books of suske and wiske. It is a parody and serves as a kind of joke who also supports the project this man is building. 


En dit alles in een cover geplaatst werd het volgende.


No comments:

Post a Comment