Friday 2 May 2014

Redbubble producten

Ik ben nog steeds een redbubbler. Na al die jaren. Ik verkoop er heel af en toe eens iets op. Ik verdien er zeker geen fortuinen mee. Maar gewoon weten dat er ergens iemand in Amerika, Nederland, of eender waar met bijvoorbeeld een T-shirt van mij rondloopt is gewoon leuk. 

Maar ik schrijf dit bericht omdat Redbubble de laatste tijd hun producten serieus zijn aan het uitbreiden.  Zo kreeg ik juist het bericht dat er ook kussens te koop gaan zijn!!! HOE LEUK IS DAT!!





Een ander iets waar ik heel enthousiast over ben is een nieuw model van T-shirt. Want het is wel leuk die t-shirten. Alleen vind ik die nek altijd zo claustrofobisch. Maar toen ik dat dacht kwamen ze een week later met een melding dat er nu ook scoopnecks zijn! NOG LEUKER!!!
Alleen zijn er wat minder kleuren beschikbaar. Maar ach, het gaat toch vooral om de tekening, niet?





Een nog ander en nieuw product zijn de metalen prints. Beetje fancy. Maar wel leuk :)



En daarnaast zijn uiteraard nog de leuke oudere prodcuten, zoals, Tshirten, hoodies, stickers, kaartjes, prints, fotoprints, posters, ipad en ipod of iphone cases, canvases, kalenders.
En wie weet in de toekomst nog veel meer.

1 comment:

  1. Niet alleen de kussens zijn leuk... ook de totebags ;)

    ReplyDelete