Wednesday 9 October 2013

Eerste schetsen voor AFF

Ik ben volop bezig aan de tekeningen voor de AFF expo. Deze zal 19 okotber plaatsvinden. hier al even de flyer.



Mijn idee is om illustraties te maken op volwassen niveau met het thema muziek, want daar gaat dit evenement ook om gaan. Het idee is 4 tekeningen te maken over de beleving van muziek (onderstaand voorbeeld is er 1tje van) beleving als, zelf spelen, alleen luisteren met oortjes ofzo, als achtergrondmuziek en op een concert luisteren naar muziek.
Daarnaast ga ik nog 9 patronen ontwerpen naar 9 verschillende muziekstijlen. Natuurlijk gaan ze alle 9 heel verschillend zijn maar zouden ze toch bij elkaar moeten horen. (een uitdaging)
Daarnaast ga ik mijn zussenstrip lanceren op de expo. Ik ben benieuwd!!!
Dus hier word op alle kleine vrije minuutjes gewerkt aan deze tekeningen. Meer zal later nog te lezen zijn op deze blog.






No comments:

Post a Comment