Monday 8 April 2013

3 little sheep

Het is eindelijk af! ik heb deze opdracht ongeveer een jaar geleden gekregen. De opdrachtgever zei tegen me dat ik mijn tijd er wel voor mocht nemen. En dat heb ik dan ook gedaan. Dit grote project leefde langs mijn schoolwerk en een hoop andere dingen. Soms wou ik er echt op schreeuwen omdat ik niet wist waar ik er precies heen mee wou gaan. wou ik kleuren gebruiken? ging ik het realistisch maken, impressionistis? ... Dan schilderde ik een laag maar ging er de dag erna met de witte verf terug over. Je kan dus niet weten hoe blij ik ben dat dit schilderij eindelijk af is. Nu kan ik eindelijk weer mijn eigen schilderijen op die muur hangen.  :)

I finnaly finished it. I got this assignment about a year ago. He told me i could take my time, and that is what i did. It was a big project next to schoolwork and other stuff. Sometimes i could scream at the painting because I didn't know what i wanted to do with it. Did i wanted to use colours? make it realistic? impressionisme...? So you can't believe how happy i am that now it is finally finished and i can use that wall again to put up my own paintings :)



 


 








No comments:

Post a Comment