Wednesday 27 March 2013

Kaartjes

Ondanks dat er niet veel te lezen was op deze blog heb ik zeker niet stil gezeten. binnekort zal ik nog eens op een soort van marktje staan en dan moet ik wat materiaal hebben om te verkopen zodat ik tenminste uit mijn kosten geraak. Daarom dacht ik dat het wel leuk was om het idee van de wenskaarten beter en groter te maken. Nu zit ik hier dus met een hoopje nieuwe collagekaarten en nieuwe lino's. Ook heb ik me zelfs gewaagd aan handgetekende unieke kaartjes die natuurlijk voor heel wat meer geld de deur uit gaan. 

You couldn't read a lot on this blog lately. But! that doesn't mean i havn't made anything. Soon i will be on an kind of artfair and i really want to sell something. So i took the idea of my greetingcards and made it better and bigger. So now i have a pile of greetingcards, collage and linocards. And I even made some original handdrawn greetingcards. But those will be sold for much more.




De originele handgetekende wenskaarten
The original handdrawn greetingcards






No comments:

Post a Comment