Tuesday 13 November 2012

The straycatgame

Maandag was de pitch van het kattenspel. Ik had er een zwaar niet schools weekend opzitten en heb er twee en een halve dag niet aan kunnen werken, daar waar mijn medestudenten het wel konden. En dat was duidelijk te zien aan de hoeveelheid van materiaal dat er bij mij of hun lag. Er waren er bij die zelfs het hele spel af hadden. ZOT! Alles dat ik had was de cover van mijn speldoos en zelfs daar was ik niet honderd procent tevreden mee. Gelukkig was het maar een pitch en moet het uiteindelijke resultaat af zijn met de jury in januari. 

Monday we had to give or first designs for the straycatgame. I had a very busy weekend and couldn't work on the game. But my classmates could and that was visible on monday. Some of them had done everything! CRAZY! All that i had was the cover of my box. And even about that i wasn't pleased for 100 procent. Thank God it was only a pitch that we needed to give, the final results are for in January. 


Ik moet zeggen dat ik wel enorm tevreden ben met mijn kat. Maar ook op de nieuwe manier van inkleuren.
i have to say that i am pretty pleased with my cat. Also the new way of colouring in my drawing. 

hetgene dat ik aan deze cover wil verandere zijn de kleuren, ik heb daar altijd zo een probleem mee!!
What i want to change about this drawing: colours! I have a big problem with that!!

En hier zijn wat resultaten van mijn medestudenten
 And here are some results form my classmates.









No comments:

Post a Comment