Thursday 29 November 2012

Lama's and Babies



Een Lama, best een leuk dier. Deze keer was er een wedstrijd van open. Een cartoon lama die ook in elke gelegenheid kan gebruikt worden voor op een site te gebruiken. Het trok me aan die wedstrijd dus begon ik te schetsen en raar maar waar zat een lama snel in mijn vingers. 

A Lama, a cute animal. but this thime there was a competion about. They needed a cartoon about a lama wich can be used in diffrent moments and could be used on a site. So i started drawing and suprisingly it went very well. 








Een andere wedstrijd waar ik aan meedeed was voor het tekenen van een wakkere baby in pyjama. Deze is al gesloten. het was fijn om te doen maar babies zijn (nog) niet mijn specialiteit. Maar het was een goede oefening.  
An other competiton i participated in was for a drawing about a wide awake baby. This one is already closed. It was fun to do, Babies are not yet my specialty. But it was a good excersise. 


Ik heb de wedstrijd niet gewonnen de winnaar had de volgende tekeningen.
I didn't win. This was the winner of the competition. 


No comments:

Post a Comment