Wednesday 12 September 2012

Vakantie in L'assaladou

ik ben op het moment op vakantie in de Pyreneeën. Zalig is het. En toch kan ik mijn pen en potlood niet neerleggen. Het vakantiecentrum hier word gerund door de broer van mijn partner. Dus wij hebben alleen de reis betaalt en zijn hier mooi op bezoek. Toch wou ik iets bijdragen aan mijn vakantie voor hun. Toen ik hun huisregelement met bijhorende plattegrond in mijn handen kreeg wist ik het meteen. Ik zou hen een mooie nieuwe plattegrond maken die de zelf neergekrabbelde plattegrond kon vervangen. De eerste dag was het een potloodschets en wat rondwandelen op het terrein om een goed beeld erover te krijgen. De tweede dag alles finetunen en inkten. de derde dag was het digitaal bewerken en alles af maken. Ik heb er toch wel even aan gewerkt in de Franse zon en regen maar ik deed het met veel plezier. Nu op naar de rest van mijn vakantie. Maar ik ben er zeker van dat ik dan mijn schetsboek ook niet met rust kan laten.



On this very moment i am on vacation in the Pyrenees. It is great! And still i can't stop drawing. The vacationcentre where i am staying is L'assaladou and is run by the brother of my boyfriend. So we only needed to pay the trip and are vistiting here for free. But i really wanted to give them something. And when i was reading the houserules the first day i knew it. I could make a new map for them. The first day it was some pencildrawings and walking around on the area to know how everthing was. The second day it was sketching and finetuning and the thirth day it was making it all digital and putting in colours. It was some work but i enjoyed making it. Now i can even enjoy my vacation more. But i am certain my sketchbook won't be given any quiet time.




P.S.: Het logo is gemaakt door mijn liefje Pieter Wellens
PS: The logo was made by my boyfriend Pieter Wellens



No comments:

Post a Comment