Tuesday 12 June 2012

Work in progress: Olympics

Deze morgen sliep ik gewoon door mijn wekker heen. En dat is mijn gsm die naast mij op het nachtkastje lag, zo moe ben ik dus! Wanneer ik uiteindelijk toch wakker werd vertrok ik naar school voor de laatste dinsdag van dit jaar. Volgende dinsdag is het al jury (om 11 uur) En er is nog altijd zoooooveel te doen!!
Ik denk dat ik gewoon de details even uit het oog moet verliezen en vooral ervoor moet zorgen dat ik de basis van alles een beetje afkrijg, ik ben zo hard aan details aan het sleuren dat ik het allemaal wat uit het oog verlies. Dus vanaf nu, van alles steeds een beetje om dan op het einde te detailleren.

This morning i slept through my alarmclock. Wich is my sellphone and was lying right next to me. That is how tired i am. When i did wakeup i went to school for the last tuesday of the year. Next tuesday i have my jury (at 11 o'clock) And still there is sooooo much to do!!
I think i just need to forget about the details for a while and just work on everything a little. Afterwards if there is still time I can work on the details.  



Over details gesproken. Dit logo, ik ben er zot op gekeken en het zijn uiteindelijk steeds details die veranderen. Het is dat ik die B maar niet krijg zoals het het zou moeten zijn.
Talking about details. This logo, i am tired of watching at it. Only the details are changing. It is because i can't get the B not as it supposed to be. 



En dit zijn dan mijn mascottes, uitgetekend gekleurd en dan ook nog eens de lijn gekleurd want die zwarte lijn was iets te hard. Alleen, toen ik het liet printen kwamen de kleuren veel te donker uit. Dus de kleuren zitten nog ver van goed, daar is nog veel werk aan.
And these are my mascottes, drawn and colourd. And you can see that i also coloured the lines because the black line above was just to hard. When i printed this version of the mascottes i saw the colours were still to dark. So! there is still a laot of work on these colours. 

En nu dan nog eens alles op een rijtje zetten
This is just all i still need to do until monday


Dingen die 100 procent af zijn: niets

dingen die bijna af zijn: modelsheets, logo
dingen waar nog veeeeel werk aan is:
        -storyboard (schetsen, inkten, scannen, kleuren, bewerken)
        -papertoy (ontwerp afmaken, uitschetsen, testen, servetpatroon ontwerpen in 3 kleuren, papertoy inkleuren, op A3 schikken, uitleg bijschrijven)

dingen waar nog niet aan begonnen is: animatic
placemat (wat erop kleurplaat, etc...) uittekenen,
hamburgermenu= friet, drank, hamburger: (wat erop, schetsen, inkten, kleuren, printen, testen)

laatste: samenstelling dossier!!! van mascottes!!!

No comments:

Post a Comment