Sunday 28 August 2011

Kunstmarkt Leut

Vandaag was dus de kunstmarkt in Leut. Het was min of meer een thuismatch. En juist dat maakte me wel wat zenuwachtig.


Dit was mijn wagentje toen ik vertrok.
This is how i went to the artfair.

Maar het was enorm gezellig en er was meer volk dan dat ik verwacht had. Ik had veel te babbelen en af en toe stond er iemand verbaasd over mijn kunnen. Wat altijd wel leuk is. 
Er was ook familie gekomen en dat vond ik geweldig tof. Speciaal omdat ik er stond met mijn werken. Dat was echt leuk dat ze gekomen waren. Misschien moet ik het nog eens zeggen. Echt geweldig van hun. Veel heb ik niet verkocht, juist genoeg om uit mijn kosten te komen van het tentje dat ik voor die 4 uurtjes had gehuurd. Met nog 1 euro winst. En die heb ik alleen maar omdat mijn tante meer had betaalt dan dat ik vroeg. Maar niet getreurd, er zijn weer een hele hoop naamkaartjes verdwenen en sommige mensen (familie) heeft gehint dat ze wel een kinderkamer te renoveren hebben en een muurschildering zou daar mooi op staan. 






Today it was the artfair in Leut. It is a little village next to mine so i knew some people there. And that is why it made me a little nervous. But is was very cozy and there was a lot of people. Even family that i didn't expected. And i love them for that. Once in a while somebody didn't know what to say from suprisement about my art. 
But i didn't sell that much, actually just enough to pay back the rent of the tent and 1 euro profit. But! a lot of namecards are gone and some cousins have let me know there is still a childrensroom to renovate. So maybe i can do a mural there. 



No comments:

Post a Comment