Tuesday 10 May 2011

Schoolwerk op dit nachtelijke uur

Vandaag na het werk viel ik als traditie als een blok in slaap. Maar toen ik terug wakker was heb ik mijn boeltje gepakt en naar de winkel vertrokken. Daarna begon ik stilletjes toch maar weer aan die patronen te werken. Ik had ze al lang moeten afhebben. En hoe meer ik er stilletjes aan begon te werken, hoe harder het ging. Ik begon in zo een tempo te geraken dat het enorm vlot ging. Het was ongeveer 5 uur. En tot een halfuurtje geleden (half 1 snachts) heb ik gewerkt en zijn die patronen eindelijk klaar. Ik heb er 9 kunnen kiezen uit een reeks van oneindig veel.



Misschien dit patroontje maar wel met dat kleurtje. Wat als daar de achtergrond van verander. En ik mis nog een patroon. Misschien als ik dit of dat doe. Het was een puzzel waar ik zelf de puzzelstukjes nog van moest maken. Maar ik ben er denk ik geraakt. 9 patronen die 9 delen van mijzelf kunnen vertegenwoordigen. 


Ik heb wel de dansles geskipt. Wat op een manier spijtig is want het was de laatste en in galakleding. Maar ik ken mezelf, als ik zo goed doorwerk moet ik gewoon doordoen. En Nat had er blijkbaar ook geen zin in. Dus was dat snel geregeld. Ik heb op het moment nog energie genoeg om verder te werken. Nu komt het echte werk vrees ik. Kijken hoe die patronen mijn layout zouden beinvloeden. zien wat ik nu precies in mijn boek ga zetten, hoe ik het zet. navigatie van het boek, kaft, titel. Nog zoveel te doen. Maar ik denk dat het niet meer voor deze nacht is want ik heb pas ontdekt dat ik een les heb morgen. Een les die ik even over het hoofd had gezien. Dus om half 9 zit ik terug achter de schoolbanken. Waarschijnlijk half nadenkend over deze projecten. 

No comments:

Post a Comment