Monday 30 May 2011

Al 8 pagina's van het boek.

In het boek dat ik voor school moet maken (over mezelf) moeten er 8 opeenvolgende pagina's beelden zijn. Er mag geen enkele letter gebruikt worden. Eerst dacht ik de pagina's te tekenen. Maar daar zou uren en uren werk in zitten. Daarom dat ik de makkelijke weg koos en foto collages erop zette zoals ik er hier wel vaker toon. Maar ik ben nog niet overtuigd. Is het niet een te makkelijke oplossing?
Hier zijn ze. En hier heb ik toch ook wat langer op gewerkt dan ik gedacht had. Kleur was hier een grote schuldige in. Vaak leken mijn foto's niet genoeg kleur te hebben om langs een andere foto te staan.
Misschien dat ik op de eerste pagina (met vlindertjes) een tekst zet die uitlegt hoe ik beelden maak of zie. dat ik details opzoek, een grote compositie, enzovoort. Dat zou al wat meer verklaren.








Wat denken jullie ervan?

Het is trouwens de eerste keer in mijn leven lichamelijke tekens van stress opmerk. Zo zet ik onbewust veel kracht op mijn kaken. Heel vervelend. En ik krijg op rare plaatsen ongelooflijke jeuk. Ik ben blij als het maandag achter de rug is. Dan is het weer een rustig tempo van schoolwerk, gedaan nog lang niet.

No comments:

Post a Comment